середу, 26 вересня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія.

Успішний старт відбувся! П'ять хвилин... Політ нормальний. Щасливої подорожі та успішного приземлення!  Ми вже в етері!!!

Модуль 10. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що я маю чітко сформулювати інструкції для дітей. Щоб діти мали чіткий план роботи над завданням.
Також я заповнив план впровадження.

Модуль 9. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання
Я взяла на озброєння те, що необхідно визначити переважаючий навчальний стиль.
Врахувати отримані відомості щодо особливостей навчання різних учнів у моєму класі,  допоможу навчатися учням з різними навчальними потребами.
З переважаючою візуальною, аудіальною, кінестетичною, а також здійснюю класифікацію  індивідуальних стилів навчання, які  ґрунтується на відмінностях у роботі півкуль мозку.

Модуль 8. Рефлексія.


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме :
·                          Робота учнів поліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що очікується.
·                          Учні починають краще судити про якість своєї власної роботи.
·                          Учні отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що потребують поліпшення.
·                          Учні дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного зв'язку.
·                          Критерії визначаються в спеціальних термінах.
·                          Оцінювання є об'єктивнішим і послідовним.
·                          Загальний час, витрачений на оцінку учнівських робіт скорочується
·                          Ефективність навчання вивчається з використанням різних методів.

Модуль 7. Рефлексія.


Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Учні створють блог до даного проекту. Спочатку створюємо сценарій прикладу учнівського блоґу на папері, схематично зобразивши, яким буде кожен допис та яке оформлення матиме макет. Слідкуючим кроком є створення блогу на веб сайті.
Це дасть можливість спілкуванню з однолітками, вчителями.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0  щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0  щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з різних країн світу через Інтернет. Блоґи, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують роботи інших в режимі онлайн.

модуль 5 рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: навчитися правильно використовувати Інтернет-ресурси, дотримуючись закону про авторські права,розглянути шляхи ефективного пошуку та оцінювання інформації